Syden-dag

Torsdag 23. februar pakket vi koffertene med shorts, t-skjorter, solbriller og solkrem, - og tok oss like gjerne en tur til Mallorca.

Kaptein Hetle og hans crew ønsket oss velkommen ombord i Sveberg Airlines, som fraktet oss trygt sørover til sol og varme. Der deltok vi på mini-disco, bamseklubb, bowling og mange andre spennende leker - og vi fikk også servert forfriskende drikker i strandbaren. På Cocina Restaurante ble vi bydd deilig pizza til lunsj før vi må returnere tilbake til vinteren her hjemme i Norge.

Det ble en fantastisk tur! Store og små storkoste seg, og det ble skikkelig syden-stemning. Engasjerte barn og voksne skapte en opplevelsesrik dag utenom det vanlige, og vi "leker" ikke sydentur i Sveberg Barnehage - det er skikkelige saker når gjengen setter i gang. Barnehagen ble omgjort til flyplasser, flykabin, strender og alt som hører med på en sydenreise. En fantastisk dag som vi ønsker å takke hver enkelt av både barn og voksne for. Super gjeng, super opplevelse, - i en suuuper barnehage! :-)