TUR TIL NAVNETREET

I dag har hele Bjørkagruppa gått på tur helt opp til navnetreet, via Trollskogen og Stamtjønna. I Trollskogen fikk vi høre en fortelling om trollene som bor der, vi såg på bekken de drikker av og vi var oppe i selve Trollhula. Dette var spennende. Det var svært stor aktivitet på barn og voksne ved ankomst Navnetreet. Her ble det klatring og turning.

Noen lekte også noe rollelek på "båten" nedenfor navnetreet. På turen ned fra Navnetreet fant vi trollsteiner, de glinset og var veldig fine. Vi er helt sikre på at det er skatten til Trollene. På veien hjem stoppet vi i Trollskogen og spiste fruktmåltidet. Her ble det også litt tid til frilek før vi gikk til barnehagen. Vi fikk også snakket med hestene på gården vi gikk forbi. Mange små føtter gikk over 10 km i dag. Imponerende!!!