Vi søker etter tilkallingsvikarer

Vi søker etter tilkallingsvikarer – og kanskje er du den vi ser etter?

Du trenger ikke å ha erfaring fra barnehage tidligere, men vi ønsker at du er nysgjerrig og åpen for å lære. Vi har et trygt og godt arbeidsmiljø hvor du skal få tilegne deg kunnskap gjennom praksis.

Som tilkallingsvikar har du mulighet til å jobbe når det passer deg, og takke ja til de vaktene du selv ønsker å jobbe. Hverdagen i barnehagen er allsidig og du har store muligheter til å bidra med dine interesser og hobbyer i aktiviteter sammen med barna. Vi ser etter deg som er leken, byr på deg selv og ønsker å være med å bidra til at barn får en trygg og god oppvekst.

Du bør være glad i å være ute, da Sveberg Barnehage er en friluftsbarnehage som tilbringer det meste av tiden ute og på tur. Vi har mange fine turmål i nærmiljøet: Stavsjøen, Midtsandtangen og i skogen har vi satt opp to gammer med mulighet for å fyre opp i og varme oss om vinteren. Ved Stavsjøen kan vi gå på ski og skøyter og når snø og is smelter utover våren tar vi fram båt og kano. Der er også mulighet for fiske – og ingenting er så godt som fersk fisk stekt på bål.

Å jobbe i barnehage er en viktig jobb som er med på å forme framtida. Barna trenger voksne som skaper trygghet, inspirerer, gir omsorg og støtte. I Sveberg Barnehage er vi opptatt av at leken skal ha stor plass i hverdagen og vi ønsker å gi både barna og personalet en opplevelsesrik hverdag.

Er du nysgjerrig på om dette kan være noe for deg, og ønsker å prøve ut en arbeidshverdag i barnehage – ta kontakt på tlf. +47 459 05 374, eller send en mail til dagligleder@svebergbarnehage.no.

For å jobbe i barnehage kreves godkjent politiattest i henhold til barnehageloven, og må leveres før tiltredelse.