Da har vi tatt i bruk Kidplan

Fra og med i dag har vi gått over til å bruke Kidplan

(Dette gjelder ikke gruppa som er på Midtsandtangen, og som skal begynne på skolen etter sommerferien).

I dag opphører bruken av eBarnehage som kommunikasjons- og delingsplattform mellom hjem og barnehage. Fra nå av skal vi bruke Kidplan som er en tjeneste som leveres av PBL.

Kidplan kan lastes ned som app for dere foreldre, og dere vil da også få mulighet til å få
push-varsler når barnehagen legger ut meldinger osv. Dette gjør det enklere for dere foreldre å følge med på det som skjer i barnehagen.

Kidplan kan lastes ned her (både i App Store og Google Play):
På denne siden finner dere også litt mer info om appen.

Det er også mulig å logge seg inn i Kidplan gjennom "Mine sider" her på vår nettside.

Alle foreldre skal nå ha mottatt påloggingslink. Fyll gjerne ut samtykker når dere logger dere på første gang, da samtykkene dere har fylt ut tidligere ikke er med over fra eBarnehage.

Har dere spørsmål kan dere ta kontakt med barnehagen,
evt. sende mail til trinel@svebergbarnehage.no .