Har du lyst på en opplevelsesrik arbeidshverdag?

I Sveberg Barnehage har vi ledig vikariat som assistent/fagarbeider, og vi søker nå etter en lekende voksen som vil være med på eventyr.

Oppdatering 24.03.22: Søknadsprosessen er lukket, og aktuelle kandidater vil bli kontaktet for intervju. Kandidater som ikke er aktuelle vil få skriftlig beskjed om dette via e-post.

Vi gjør oppmerksom på at vi har åpen mulighet for å søke på stilling som tilkallingsvikar. Klikk her for å se stillingsutlysning.

Vi søker deg som kan være med å bidra til å skape et trygt leke- og læringsmiljø, og som evner å lytte og ta barnets perspektiv. Vi er en barnehage med fokus på friluftsliv, så du må ha interesse og trivsel for å være ute og det å ta i bruk naturen. Som en del av vårt team skal du være med å bidra til et inkluderende fellesskap, være fleksibel og løsningsorientert og inneha endringskompetanse og gode samarbeidsevner.

Hos oss får du bli en del av et kompetent fagmiljø med sterkt engasjerte kollegaer og foreldre. Vi har et arbeidsmiljø preget av trivsel, glede og humor. Vi jobber ut fra visjonen vår om å skape "en opplevelsesrik hverdag" for både store og små. Barnehagen er foreldreeid og ligger på Sveberg i Malvik Kommune, ca. 15 min. fra Trondheim og 10 min. fra Stjørdal.

Sveberg Barnehage er PBL-medlem, med tilhørende tariff- og pensjonsavtale. Vi gjør oppmerksom på at det for stillingen kreves at du behersker norsk muntlig og skriftlig (minimum nivå B1 og A2), og politiattest på fremlegges før tiltredelse.

Om stillingen

Ansettelsesform: Vikariat t.o.m. 30.06.2022, med mulighet for forlengelse.

Stillingsstørrelse: Heltid - 100 %

Antall stillinger: 1

Tiltredelse: Snarlig

Søknad

Søknadsfrist: Utgått.

Søknad sendes til: dagligleder@svebergbarnehage.no

Husk å legg ved CV og andre aktuelle vedlegg (eks. vitnemål, attester) når du sender søknaden.

Ved spørsmål og for mer informasjon,

ta kontakt med daglig leder Frode Monsvoll, tlf. +47 459 05 374.