Besøkende til barnehagen

Følgende retningslinjer gjelder for besøkende til barnehagen, nå som barnehagen drifter på gult tiltaksnivå:

• Ta kontakt med barnehagen før du møter opp. Dersom du ikke allerede har en avtale med barnehagen, ring 73973190.
  • Vareleveranser og serviceavtaler - skal også ha avtale for oppmøte i barnehagen. Faste leveranser har allerede en avtale for dette.
  • Påbud om bruk av munnbind.
  • Hender skal vaskes/sprites når du ankommer. Desinfeksjonsmiddel er satt opp ved porten.
  • Ikke møt dersom du er syk eller har nyoppståtte luftveissymptomer. Dette gjelder også ved milde symptomer.

Dette gjelder kun besøkende, og ikke de som daglig er innom barnehagen som foreldre, ansatte og barna. Det er utarbeidet egne retningslinjer for oss, disse er beskrevet i beredskapsplanen som er delt med foreldre/ansatte gjennom eBarnehage.