Høstfest

Endelig kunne vi samles igjen til fest!

Onsdag feiret vi barnehagens bursdag med vår tradisjonelle høstfest. Festen var også en del av vår internasjonale uke. Barna hadde pynta barnehagen, laga ulike mini-marked hvor de solgte ting de hadde laga, - til inntekt for årets TV-aksjon. Det ble servert grønnsakssuppe og kaker, og det ble en trivelig ettermiddag for både små og store.

Slike arrangement er en fin anledning for foreldre til å bli bedre kjent med både barnehagen og andre foreldre. Vi ønsker at barnehagen skal være et sted hvor også foreldre føler tilhørighet, og en møteplass hvor de kan knytte bånd seg imellom.

Vi opplevde at det ble et vellykket arrangement. Utrolig godt oppmøte, og vi ønsker å takke dere alle for at dere kom og bidro til en fin ettermiddag sammen i barnehagen!