VINTERAKTIVITETSDAG PÅ JERVSKOEN

FANTASTISK VÆR, FANTASTISKE BARN OG FANTASTISKE VOKSNE

Det var 47 aktive barn og 10 minst like aktive voksne som lekte seg med ski og akeaktiviteter fra 09.30 - 14.00. Barna fikk serverte pølser og saft til lunsj, samt banan og eple til frukt. Alle barna deltok på aktivitetsrennet somm innehold ulike stasjoner som kaste klosser i bøtte, slalom og"matstasjon". Noen gikk løypa både 8 og 9 ganger. De sprekeste ble med Eva og Marit og gikk 3 km. Det var artig å ser at både 2008, 2007 og 2006 årgangen var representert på langdistansen. Akematter og rumpeakebrett, kjøre ned den store bakken i full fart - det var som å høre lyden på et tivoli. Glade barn, glede, latter og hyl! Svette og mette var vi da bussen hentet oss. Det ble arrangert premieutdeling på bålplassen ved ankomst barnehagen :-)