OVERNATTING FOR KLUBBEN

Torsdag 30.05-fredag 31.05 overnattet 17 barn og 4 voksne i barnehage. Denne overnattinga markerer at barna snart slutter i barnehagen og skal begynne på skolen. Vi har de siste ukene hatt tett samarbeid med Sveberg skole der barna har vært på regellek sammen med sine faddere, førskoledag og 1. trinn har vært på Newtondag i barnehage.

Barna bestemte seg for en tre-retters middag; pizza, pannekaker og tomatsuppe. De  hadde laget seg sitt eget bordkort. Langbordet på kjøkkenet var pyntet og barna var svært spente. Det ble en opplevelsesrik kveld med besøk av påskeharen, som hadde forvillet seg. Rebusløp, isbar og skyping med Olivia i Texas. Alle barna hadde med seg en bok og alle 17 bøkene ble lest før sengetid. Noen timer med søvn fikk vi også med oss før vi møttes inne på Linerla til felles frokost. Sveberg skole er sannelig heldig som skal få være sammen med denne gjengen i 7 år fremover!!! Takk for en flott kveld, natt og påfølgende dag!