Vi engasjerer oss i årets TV-aksjon

Vi oppfordrer alle til å være med å bidra, og håper så mange som mulig vil engasjere seg sammen med oss!

22. - 26. september arrangerer vi igjen vår årlige "Internasjonale uke". Denne uka har vi et ekstra fokus på verdien av mangfold og hvilket ansvar vi alle har for våre medmennesker. I år, som i fjor, er barna med på å arrangere en innsamlingsaksjon for et godt formål - og i år ønsker vi å være med å engasjere oss i årets TV-aksjon som går til Kirkens Bymisjons arbeid for å skape et varmere og mer inkluderende samfunn.

Årets TV-aksjon passer også fint inn i vårt arbeids med å forebygge mobbing. Det å være en god venn, bry seg om hverandre og inkludere alle er et viktig tema som vi jobber mye med sammen med barna.

På høstfesten den 25. oktober vil vi ha salg av middag for barn, foreldre og søsken. I tillegg vil alle avdelinger ha et lite mini-marked hvor man kan få kjøpe ulike produkter barna har laga til et valgfritt beløp. All inntekt denne dagen går direkte til TV-aksjonen, og det vil bli opprettet "Spleis" slik at alle kan betale med mobilen.

For mer informasjon om TV-aksjonen klikk her.